DGN 14 Gbps seviyesine çıkardı geçenlerde(gelen yoğun istek üzerine edit

)
RH 14 Gbps idi sanırım en son(sitede toplam 25 gbps yazıyorı) yeni yerle beraber arttırabilirler diye düşünüyorum
Netinternet 10 Gbps diye biliyorum
SH ise Telecity den sonra hattı 75 Gbps + ya çıktı diye biliyorum
Hetzner 420 Gbps civarı
Redstation 250 Gbps Dolayı
Diğer işletmeler hakkında bilgim yok verdiğim rakamlar benim bildiği bu seviyede 3 aşşağı 5 yukarı eksiği fazlasıda olabilir
Konu çok güzel hortlamış.
Şuan veri merkezlerinin hattı ne acaba ve ne değişti neler değişti yoksa aynı kafada devammı ?