Çin mallarına baktığına göre dar gelirli bir arkadaşımızsın. Şimdi Motordan en iyi anlayan birisi olarak yazdığın motorlarda balansör olmadığı için seni çok yorar hele arkana binen daha çok yorulur. Balansörlü motorlar japon ve ABD ülkelerinin ürettiği motorlarda var onlarda biraz pahalıdır. Balansör şu demektir. Çin mallarındada vardır balansor ama biraz pahalıdır Amaç. Motosiklet'in alt motoru balansor olmayan motorlarda direk govdeye bağlanmıştır haliyle motor ilerlerken butun sarsıntıyı motora verir bu titreşimleri tamamen hissedersiniz uzun yolda çok yorulursunuz arkanızda biri varsa onun vah haline. Balansor olan motorlar ise motor ile govde arasında bir Orn: kauçuk lastik tarzı bir ürün vardır bu sarsıntıyı emerek gövdeye iletmez ve sizi çok fazla rahatsız etmez. Ama örnek olarak otomatik vitesli motorları tercih edebilirsiniz. Bende Ramzey kalipso 125 var hiç yormaz beni çok az yakar iyide kaçar 110 goruyorum motorla senin o vitesliler kolay kolay gormez soylemiş olayım alacaksan onu acık otomatik vites bir motor al kalipso iyidir candır demesi benden.