türkiyenin şöyle bi şansı olabilir;
türkiyede döviz çok pahalı, ama japonyada öyle olduğunu zannetmiyorum.
yani avrupalı amerikalı buraya 1 dolar euro ile gelecekler paraları 2-2.5 kat değer kazanacak daha ucuza mâl olacak gelişleri harcamaları.
muhtemelen bunu düşünüp oylama yapacaklardır. böyle düşünülürse bizim ülke kazanır.