Çok iyi bir tasarım çıkartmışsınız elinize sağlık.
Keşke ihtiyacı olan 1 veya en fazla 2 kişiye verseydiniz dosyaları, eminim 5-10 liralık adamlar bunu da kaydedip, kendileri yapmış gibi satmaya devam edeceklerdir..
Teşekkür ederim. en azından belki bu işe merak salan arkadaşlar kaynak dosyaları inceleyip mantığını kavrayıp ileride bizden çok daha iyi işle çıkarabilir diye paylaştım çalışmayı. Genç ve benden çok daha küçük yaşta bu işe merak salan arkadaşlar fazlasıyla var forumda.
Belki bu şekilde bir png 'yi aynen alıp logo yapıyorum demek yerine kendi çalışmalarını ortaya koymalarına vesile olabilirsek ne mutlu bize.
Kendileri yapmış gibi yapıp satan arkadaşlar olacaktır illa ki , fakat malumunuz "Başkalarının izinde yürüyenlerin kendi ayak izlerinin olmayacağı"dır.
Kendi üretemeyen başkasının ürettiğini beklemekten başkasını yapamaz.
İyi çalışmalar dilerim.