Konu
12 Ağustos Pinini Alamayanlar Varmı?
07-09-2013, 14:22:17
#4
yakamoz01
MyZiFiR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kimse beklemesin direk kimliği yollasın ben sadece kimliğimim ad soyad kısmını birde fenerium faturasını yolladım anında onayladılar fotokopi ile uğraşmayın resmini çekin yollayın.
bunları 3. pini istedikten sonra yapabiliyoruz sanırım.