hep artık izlemeyeceğiz deriz.pusu saati gelince gene izleriz.yine başlarlar karşılıklı birbirlerinin adamlarını kaçırmaya..bigün polat diğer gün sevdiği diğer gün kızı diğer gün arkadaşı..sıra onların düşmanlarınada geçer vs...kesintisiz 10 yıldır izliyorum. fakat senaryo artık tad vermiyor.kvpusu eski kaliteli çizgisinden çok uzakda...