Geçmiş olsun bende AVM otoparkına yağmurlu günde ters yönden bisikletle girmişliğim ve karşıma 4X4 bir araçla karşılaşmışlığım var yerler kaygan fren tutmadı şükür altında kalmadık bende sağa kırıp sıyırmıştım. O gün korktuğum kadar hiç bir gün bisiklet kazasından korkmamıştım.