Şimdi bizde domain ctrl enter yapılır. Eğer Almanlarda böyle yapıyorsa dediğin gibi Almanya'da güzel hitler alınabilir ancak bu domainde şöyle bir sorun var. NS ayarlarında 2 farklı gruptan ip istiyormuş. Örnek ns1 145 ile başlıyorsa ns2 145den başka bir grup ip olması gerekiyormuş. Bu durum hakkında bilgisi olan var mı ? Böyle 2 farklı ip ns neren alınabilir ?