Bu kişinin firması olan Interactive hala iş yapmaya devam etmektedir.
Farklı forumlarda görmekteyim arkadaş nick değiştirmiş ancak hala aynı firma üzerinden iş alımı yapıyor.
Kendisine sorma fırsatım oldu ve aldıgım cevap o kişi artık bizimle çalışmıyor idi..
Allahından bulsun ne diyelim..
https://www.r10.net/sikayetim-var/ kategorisinden yeni nickini vs bildirirseniz yönetim ilgilenir hocam. Ayrıca savcılığa neden gitmiyorsunuz merak ettim?
Geçmiş olsun.