tRiumph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kişinin firması olan Interactive hala iş yapmaya devam etmektedir.

Farklı forumlarda görmekteyim arkadaş nick değiştirmiş ancak hala aynı firma üzerinden iş alımı yapıyor.

Kendisine sorma fırsatım oldu ve aldıgım cevap o kişi artık bizimle çalışmıyor idi..

Allahından bulsun ne diyelim..
https://www.r10.net/sikayetim-var/ kategorisinden yeni nickini vs bildirirseniz yönetim ilgilenir hocam. Ayrıca savcılığa neden gitmiyorsunuz merak ettim?

Geçmiş olsun.