1,25 oldu da nereye basıp isteyecegiz ödemeyi bu arada dankça bu nasıl bir dil böyle :d
balanca kısmına girdiginizde sol altta BETALINGSINDSTILLINGER kısmı var ordan paypalı seçip '' ØJEBLIKKELIG'' işaretleyin ve okeyleyin.Paypala yatacaktır.
Günlük yatsın diye seçmiş oluyorsunuz.En üstteki MÅNEDLIG aylık,UGENTLIG haftalıkdır.
Dankça danimarka olması lazım