Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam daha önce öğrenci olduğun için borcun büyük bir kısmını sildirebileceğini düşünüyorum zira bende öyle oldu. Sisteme göre de bundan sonra ödemek zorundasın ya öğrenci olursun ya da ssk lı bir işe girersin. Allah bin belasını versin böyle saçma sistemin. Senin yerinde ben olsam 120 tl vereceğime gider bir işe girer en olmadı bir akrabanın yanında sigortalı göstertirim kendimi. En azından primim dolar.
Hocam ben zaten paramı kazanıyorum şükürler olsun.
Bu sene DGS'ye hazırlanıyorum ben dershaneye falan da kaydoldum, sigortalı işte falan çalışmak istemiyorum ikisini bir tutamam çok yoğun bir program var çünkü. Almadığım hizmetin ödemesini mi yapacağım ben ya büyük bir kısmı sildirirsem...