T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite ön lisans yeni mezunum, yaşım 20.
SGK gelir testi yaptırmıştım pazartesi günü. Eve giren miktar 2.000TL yazdım.
Cuma öğleden sonra git açtır dediler, bugün gittim açtırmaya aylık 120 TL ödeme yapacakmışım öyle deyince kabul etmedim.
Sonrasında eve geldim araştırırken sorgulayayım dedim ve 2.666TL miktar çıktı şaşırdım...
Hocam daha önce öğrenci olduğun için borcun büyük bir kısmını sildirebileceğini düşünüyorum zira bende öyle oldu. Sisteme göre de bundan sonra ödemek zorundasın ya öğrenci olursun ya da ssk lı bir işe girersin. Allah bin belasını versin böyle saçma sistemin. Senin yerinde ben olsam 120 tl vereceğime gider bir işe girer en olmadı bir akrabanın yanında sigortalı göstertirim kendimi. En azından primim dolar.