Bir yandan devlet sitelerine zarar veriyor deniyor yazıda diğer yandan redhack hiç bir b*k bilmez deniyor. İkisi arasındaki çelişkide ironik

Bana göre bu tür işler zaten gereksiz. Vatan haini, emek hırsızı olarak görüyorum hack işi ile uğraşanları...