Öncelikle Sony fln düşünmeyin. Nikon ve Canon dan şaşmayın.
Benim önerim Canon 600 veya 650d olur başlangıç için. Önerme nedeni bildiğim içindir. Güzel makinedir. D90 yazmış bir arkadaş. Ben de d90 var. Bu makine tam anlamıyla fotoğrafçılık yapmak isteyenler için birebirdir diyebilirim. Fakat gel gör ki başlangıç seviyesi için asla önerilecek bir makine değil. Biraz zordur ilk yazdığım modellere göre. Ben ilk aldığımda kullanamıyordum zor geldi zamanla çözdüm ve çözmeye çalışıyorum hala. Yani d90 ı daha sonra düşünebilirsiniz