1 ay önce önümdeki motorcunun ani frenle durması nediniyle ufak bi kaza geçirdim , hemen arabadan inip , motorcunun yanına gittim . Yere düşmedikleri için pek sıkıntı yokdu , sadece plakası yamulmuştu. Motorcu arkadaş biraz sinirle bağırdı , bende haksız olduğum için sessiz bekleyip özür diledim. Tam olay kapandı derken tanımadğımız bir çocuk olaya dahil oldu. Ve ortamı gerdi , yanımdaki arkdaşım korkudan çocuğa biber gazı sıktı , arkadaşımın üstüne gidincede başladık çocukla kavgaya .. Sonra polisler geldi ama çocuk çoktan kaçmış..

Sonuç olarak kim bu çocuk Heryerde kavga etmek için bekleyen insanlar var