Konu
saintx'e teşekkürüm var !
05-09-2013, 18:13:52
#7
Antocio
Aynı şekilde bende dostum Ogün'e teşekkür etmek istiyorum kendisi çok iyi bir insandır.Ne zaman sıkılsak rahatsız ediyoruz