Bilgisayarımda daha öncesinden Windows 7 yüklüydü. Ancak ağır çalışmaya başlamıştı. Ben de Xp'ye dönmek istedim. Service Pack 3 yükledim. Ancak İnternet Explorer 6 yüklü olarak geldi. Aslında hiç umrumda değil ama sürümü eski olunca Skype çalışmıyormuş. Zaten çalışmadı da. Ben de güncelleştirmeleri yapayım dedim yok arkadaş bir güncelleştirme dosyası bulamadım. Explorer 7 ve 8 indirdim kurulmuyor. 2 saat yükleme paneli açık. Arkadaş başka zaman olsa istemediğim kadar güncelleme olur. Şimdi işim düştü ya güncelleme felan yok. Ben bunu manuel olarak nasıl kuracağım. İndirebileceğim bir yer yok mu?
Şimdiden teşekkürler.