Şu an piyasa böyle hocam

O değil de ben 2222 nasıl satılmadı hala inanamıyorum hocam

Ben de bi tek kendime güzel numara beğenemedim 24 24 mü yapsam 1905 mi yapsam kararsız kalıyorum sonra numara değişiyo diye millet sürekli kızıyo

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:32:34 -->-> Daha önceki mesaj 23:29:31 --
Bugün Topkapıya kargoladım hocam faturasız olan 1903 numara nasip artık

Faturasız gelirse pm atarım. Şu an da eğer satılmadıysa faturalı 1903 olabilir diye düşünüyorum. Eğer düşünürseniz yarın ona bakabilirim sizin için.
faturalı istiyorum hocam bende zaten. 35 TL'lik kontrol sende paketi.