Ben Atatürk'ü önemsemedim diye birşey imâ etmedimki ? Ben Vatanını Milletini seven ve Atatürk'ün yolunda ilerleyen birisiyimdir. Ama Google'ın savaş zaferlerini kutlamama prensibi olduğunu bilecek kadarda uyanığımdır canım..

Anlayışına gurban senin..
Aynı google Atatürk'ün ölüm yıldönümünü de anmıyor. Uyanıklığını yiyeyim senin.