Vesselam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ios özgür bir sistem değil arkadaşlar, android ile kıyaslandığında haliyle bir süre sonra sıkıyor.

http://kiyas.la/tr/cell-phone/compar...Apple-iPhone-5


http://www.youtube.com/watch?v=O4ZSp2zBlzM



Eminmisin? JailBreak sonrası keşke böyle olsaydı dediğin herşeyi adamlar yapıp eklemişler zaten kullanıcı developer lar.

cydia tweaks diye aratın görürsünüz

JailBreak'siz iphone5 sıkıcı olur,s4 ten farkı olmaz ancak jailbreakli iyi bir iphone 5'e hiçbiri rakip olamaz

Konu sahibi arkadaşıma,abisinin telefon magazası olan biri olarak sunu soyleyeyım


İphone 5 pahalıdır tuzludur,farkı çoktur sağlamdır.S4 ile İP5 yüksekten düşerse İP5 sağlam kalır,İP4-İP4S bu kadar sağlam değildi

ha diyelim İphone 5 beğenmiyorsunuz,o zaman da giidin HTC One alın


http://www.youtube.com/watch?v=UdL0VcU2a2Y