XFQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten bu ülkede devlet daireleride olmak üzere insanları soyma peşinde. Bu uyanıklara 450 tl ödediğinde gerisi gelecek . Çünkü bakacaklarki bu adam keriz biz bu adamı soyalım hani. 40 sene önce ölmüş kadını seçime sokanlardan ne beklersin.
Hocam siyasi olsun istemiyorum da bana komik gelen bir şey söylediğiniz. Adamlar 3 milyon ölen veya başka ülke mensubunu seçime sokmuş olsalar ve biz bunları çıkarsak dahi seçim sonucunun değişmeyeceği gerçeği var ortada. Ne uğraşsınlar bunlarla...

Bu arada konu sahibine bir tavsiyem var. Tazminat davası açaksanız araştırın emsal dava var mı diye. varsa direk gösterir tek celsede veya 2-3 celse de tazminatınızı alırsınız...

Kolay gelsin.