Yorumlar için teşekkür ederim. Bir deneyelim bakalım. Türkiye'ye az vermesi ve 10 mb dosya sınırı olması kötü. Sanırım genelde adultta kullanılıyor.
Ticketi nerden nasıl atacağız? O konuda da yardımcı olurmusunuz?
Hocam bir gün kalktığında tüm emeklerinin boşa gittiğini görebilirsin benden söylemesi.