Arkadaşlar hali hazırda tasarımını yaptığım bir uygulama fikrim var . Yeni birşey ilgilenen arkadaşlar pm atarlarsa skype üzerinden dosya paylaşımı yapacağım . Uygulama aktif olmadığı için behance yada dribbble hesabımda yayınlamıyorum. Lütfen aklına yatanlar yorum atsın . Ortaklık kısmı iletişim kurulduğunda görüşülecektir. Teşkkürler.