SHaDeWRoX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok temiz kullanılan HTC one yi nakitten dolayı satıyorum. Telefon çok temiz ve koruyucu kap ile yaklaşık 8 ay kullanılmıştır.Pasaport kendi imeine Kayıtlıdır .Kutusu ve aksesuarları tamdır.

http://i.imgur.com/By4Bmvp.jpg
http://i.imgur.com/izUPXEz.jpg
http://i.imgur.com/Pnkh8qC.jpg
http://i.imgur.com/LVPCRmY.jpg
http://i.imgur.com/lQgcQ5v.jpg
http://i.imgur.com/6Yvt1Sx.jpg

Not: Lütfen sadece ilgili alıcılar yorum yapsın.
Teşekkürler
Merhabalar,
Öncelikle hayırlı satışlar. 8 aylık demişsiniz ama 4.5 ay oldu ilk satışa çıktığı zaman.
ikinci olarak kasa açıklığı, fatura varmı varsa hangi ülkenin ekran sorunu varmı ölü pixel gibi ses sorunu varmı bunları yazarmısınız. hangi seri ekran JDİ mı Sharp mı?