Evet hocam, fakat vergi işlerimi halletmiyor işte Keşke benim yerime vergimi de ödese reklam firmaları kesiyorya kdvsini vs.

SunucumBurada adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
www.paramazing.com

Buraya Bakın , Kredi Kartıyla %4 falan kesiliyor .

Hiçbirşey gerekmiyor .
O yanını hiç düşünmemiştim, oluyor muymuş yav öyle şeyler ? Gözüm korkmadı değil. Gerçi ayda yılda bir denk gelir

sarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobil ödeme sıkıntılı bir çalışma komisyon oranları çok yüksek ve hiç olmadık sürprizler yaşıyorsunuz ayrıca size ödeme yapan müşteriniz şayet faturalı hat kullanıyorsa ve fatura ödemesi düzensiz ise diyelim geçen ayın faturasını ödemediyse size yapmış olduğu ödemeyi aracı kurum size göndermiyor vs vs vs birçok sürprize açık bir yöntem.