dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema güzel ama birkaç özellik daha iyi olurdu. Oyun önü 10 sn lik reklam mesela. Oyuna girildiğinde solda benzer oyunlar çıkıyor sanırım. Oraya benzer oyunlar diye başlık atılsa vs. gibi. Ama genel olarak sade ve hoş bir tema yapmışsınız.

Birde tam ekran yapınca benim bilgisayarda "beğen" tuşları oyunun ortasında çıkıyor.
Yorumunuz için teşekkür ederim hocam, oyun öncesi dediğiniz gibi 10 sn onu eklicem inşallah. Tam ekranda oyun üstünde bişey çıkmaması lazım z-indexleri ayarlamıştım ama yinede kontrol edicem. Hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz size bir pm gönderiyorum.

Tekrar teşekkürler.