Fiyat gereğinden fazla uçuk. Hiç bir geliri olmadıgı halde, Adam akıllı hiti olmadıgı hald 350 tl istemek biraz abartlı olmuş.

r10 bu kadar parasını önemsemeyen insanlarla dolu degil kusura bakmayın.