dezda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar ciddiyetsiz yürütülebilirdi bir konu, bilgisi olmayan yazmasın lütfen
Birçok arkadaş (bende dahil) konu başlığından yola çıkarak yorum atmış, mazur görmenizi isterim. Diğer forum siteleri gibi laçka değildir r10. Konuyu rapor edip, içeriğide düzenlerseniz, mutlaka size yardımcı olacak arkadaşlar bulunur. İyi çalışmalar dilerim