Arkadaşlar telden yada pcden hiçbir şekilde internet bankacılığına giremiyorum.
Hata bendedir diye şifrelerimi değiştirdim. Unutmuşumdur falan diye.
Ama yine de "Girdiğiniz bilgileri kontrol edin diyor." Benden başka sıkıntı yaşayan var mı ?