Konu
Mizzy || Sosyal Ağ projem
03-09-2013, 23:26:51
#3
mahirtaha
krmcnyldrm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hoşuma gitti hocam, yalnız tasarıma el atılmalı kanaatindeyim. başarılar.
Bende öyle düşünüyorum ama ne yapmalı aklıma gelmiyor bende kodlamaları bitiriyim bir tasarımcı ile anlaşırım diye düşünüyorum