krmcnyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hoşuma gitti hocam, yalnız tasarıma el atılmalı kanaatindeyim. başarılar.
Bende öyle düşünüyorum ama ne yapmalı aklıma gelmiyor bende kodlamaları bitiriyim bir tasarımcı ile anlaşırım diye düşünüyorum