kardeşim buluşmadan beri anca üyeliğime girebildim

biraz mazi yaptım konuyu baştan sona okudum, fotoğraflara baktım. unutulmayacak bir gündü
Eski günlerde unutulmadı ki.
Haliçte oturduğumuz gün de güzel bir gündü.
Börek yediğimiz günde öyle.

Her günümüz harika la bizim.