Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeşim buluşmadan beri anca üyeliğime girebildim biraz mazi yaptım konuyu baştan sona okudum, fotoğraflara baktım. unutulmayacak bir gündü
Eski günlerde unutulmadı ki.
Haliçte oturduğumuz gün de güzel bir gündü.

Börek yediğimiz günde öyle.
Her günümüz harika la bizim.