Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Videoyu izlerken cok güldüm ama bunun bi marka reklam oldugnu ancak sonunda anlayabildim. Gerçekten son zamanlarda izledigim en iyi marka reklamı !

http://www.issizadam.net/video-izle/...rahatligi.html

Bu reklamda anlatilmak istenen bakin hirsizlar gelir komsulariniz hic birsey yapmaz boyle beyfendi beyfendi derler sizi sadece ben korurum demeye getirmis

günümüzde hic bir komsu birbirini tanimiyor birkeresinde bir konuda dek gelmistim!

Hirsiz kapiyi acmaya calisiyor komsu kapi farkediyor sonra komsu geliyor hirsiz ben burada oturuyorum anahtari kaybettim diyor komsu cilingir cagriyor cilingiderde tabiki o kadar adami görünce hirsiz oldugunun farkinda bile degil!

Kapiyi actiriyor isini görüp gidiyor!