SHNBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana ödeme bilgileri gelmedi. Ya da ben kaçırdım. Beklemedeyim.
Sanırım uykum vardı göndermemişim Pm şimdi gönderdim hocam. Hayırlı olsun.