Konu
3 Yaşında PR3 Blogspot >>> 0 TL
03-09-2013, 10:24:03
#4
Serkan
Pm alabilirmiyim?
-----------------------------------
Bu mesaj Ericsson A1018 cihazım ile gönderilmiştir.
Yazım hataları bundan kaynaklı olabilir. Anlayışınız için teşekkürü borç bilirim.