RQ7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 trader ile ödeme 1 ay sonra olayı zor hocam
Haklısınız Belki ama Her türlü Garanti suna bilirim.
sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş haklı 0 itrade ile bu şekil çalışma zor ödemenin yarışı iş başı diğer yarısı iş sonu olarak kabul ederseniz iletişime geçebiliriz.
İncelemek isterseniz konu linkim:https://www.r10.net/editorluk-post-is...i97339733.html
verdiğiniz linki inceleyip cevabımı pm yoluyla göndericem verdiğiniz teklif uygun gelebilir bana hatta ilk ay denemek amaçlı yarısını öderim sonraki aylar hepsini peşin öderim sorun deyil önemli olan güven konusu.

ShadowofDeath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM gönderilmiştir.
Pm Cevaplandı.