beraterylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, sinema üzerine bir blog oluşturmayı planlıyorum fakat domain kısmında takıldım, bana yardımcı olurmusunuz ?

Dipnot: Elinizdeki domainleri bana yollamayın lütfen.
Sineblog.org şimdi sorguladim bosta isini görürse..

-----------------------------------
Bu mesaj Ericsson A1018 cihazım ile gönderilmiştir.
Yazım hataları bundan kaynaklı olabilir. Anlayışınız için teşekkürü borç bilirim.