Merhabalar, sinema üzerine bir blog oluşturmayı planlıyorum fakat domain kısmında takıldım, bana yardımcı olurmusunuz ?
Dipnot: Elinizdeki domainleri bana yollamayın lütfen.
Sineblog.org şimdi sorguladim bosta isini görürse..
-----------------------------------
Bu mesaj Ericsson A1018 cihazım ile gönderilmiştir.
Yazım hataları bundan kaynaklı olabilir. Anlayışınız için teşekkürü borç bilirim.