darpkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam şantiye elektirigine baglardım 220den elektro gitar mı olurmuş
Hatta gitar teli yerine sen rezistans teli döşerdin dimi renkli sıcak ve ateşli olsun diye