bu arada real madrit kakayı milana mesutu arsenale satmış
kakaya birşey diyemem de mesutun transfer haberini bende okudum eğer gerçekse bizim için çok iyi madrid için çok kötü olur çünkü mesut son 3 sezonda gollerden ziyade yaptığı asistlerle büyük katkı sağlamıştır
bu arada resim güzel olmuş