Çok tatlı, istanbul içi olsaydı alırdım. Açıkcası şehirler arası satılmasına karşıyım Hayırlı satışlar kardeşim, iyimser ve hayvansever olduğun konundan belli. Alan kişiyi dikkatli seçeceğinden eminim