TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birebir yanında az kalır denemelerde çözdüğü sorularu üni. sınavından soruyorlar benim bir hocam kendi demişti. Ben onların sayesinde kazandım kafada nereden baksan 10 soru yaptım diye. 10 soruda boru değil yani kaç bin kişinini önüne geçiriyor.
----

edit: Bende fem ve sınav düşünüyorum. sınava giden birçok arkadaşım fem'i, Fem'e giden arkadaşlarım sınavı öneriyor.
Aynen öyle. denemede çözdüğümüz sorular çıktı nerdeyse. Ben çok memnunum sayelerinde benim gibi tembel adam üni kazandı