eskiden vardı şimdi varmı bilemiyorum javascript ile adam login değilmi anlıyordu .Sadece login olunca gösterilen bir sayfaya istek gönderip.
Benim istediğim normal +1 butonu değil.Çünkü ben başka yoldan denedim çok bariz bir etki göremedim çok fazla google +1 almama rağmen. Onun yerine kodla profilime otomatik takipci kazandırmak daha mantıklı olabilir diye düşündüm.Yani o buton +1 değil google plus takip butonu olması gerek

Bölelikle 10-20 bin kişi beni takip ederse başkalarıda baya takipcisi var diye bakabilir yada google nezlinde daha fazla otoriteye sahip olunabilir.
Tabi tıklandıgı anda kodların bir daha çalışmaması gerek.
Kaynak buldum sana:
http://www.tomanthony.co.uk/blog/det...cial-networks/ http://www.tomanthony.co.uk/tools/de...etwork-logins/
Hocam isterse otolike isterse kendi rızası ile tıklasın kaç kişi google profilinde sayfa beğeniyor yorum yapıyor. Sadece edebiyat ve eğlence olan sayfalar beğenilip paylaşılıyor. Aksi halde diğerleri fazla rağbet görmüyor.