Fiyatını filan her şeyi geçtim aslında, hani çoraba bu parayı veren insanlar vardır elbet. Adamlarda bu kadar fiyat biçtiğine göre kalite konusunda bir güvenleri vardır kendilerine, bunuda geçtim.
-de, çorabın üstünde isim - soy isim yazdırmak nedir onu çözemedim, nasıl bir mantık bu ya