oser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatını filan her şeyi geçtim aslında, hani çoraba bu parayı veren insanlar vardır elbet. Adamlarda bu kadar fiyat biçtiğine göre kalite konusunda bir güvenleri vardır kendilerine, bunuda geçtim.

-de, çorabın üstünde isim - soy isim yazdırmak nedir onu çözemedim, nasıl bir mantık bu ya
Engue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimse görmedikten sonra adım yazsa ne olucak
Yorumlarınız için teşekkür ederim ilk gördüğümde aynı tepkiyi bende verdim fakat otururken pantolan paçalarımız yükseldiği için kabak gibi belli oluyor dikkat çekiyor