Ben hala diyorum bu hoca Fenere küçük gelir. Şampiyonda olamayız.

5-2 'lik skor iyi gibi görülebilir ama sistem olarak boş bir maçtı. Ortasahamız Holmen sayesinde biraz canlanmış gibi görünsede 15-20 dk sürdü bu canlılık sonra yol geçen hanı oldu.
Herkes bireysel pres yapıyor. Hala takım olarak pres yapıp alan daraltamıyoruz. Bu sistem Fenerbahçe 'ye göre değil. Biz Emenikeyi sağ kanatta oynatmak için mi aldık? Karşımızda iyi pas yapan ve ortasahası iyi olan bir takım çıksın gene bizi darma duman eder. Yazın bu mesajımı