Gnosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende r10da çıkıyodu r10 bu kadar düştü mü diyodum arkadaslar virüs bu
bnde chrome bu virüsü kapıp hastalanmıştı formatladım bişeyciği kalmadı
Sayın Gnosis,

Bazı arkadaşlar virüs diyor fakat virüs değil

Orjinal cd'den windows kurduktan sonra bile çıkıyor...
Orjinal windows cd'sinde virüs yoktur sanırım.