
-reple işim olmaz hocam isterseniz +rep vereyim

şimdi hocam bir şike olsa ortaya çıkardı emine yada birine para vermiş almış bunlar biraz modası geçti Türkiyede bir şey bulamıyorlar cas mı buluyor böle saçmalık olurmu şike varsa federasyon başkaın zamnında bjk başkanıydı adama bişi denmiyor ne oluyorsa aziz yıldırım ve fener bahçeye oluyor aziz yıldırım Türk sporu için elinden geleni yapmış bir kişidir niyemi ? nerdeyse her dalda fener bahçe altında pranjları var bu adam para için yapsa izlenme oranlarından gelen parayı yani hak ettiği parayı alırdı ama aziz başkan anadolu klüpleride kazansın diye fener bahçenin daha çok kazanmasını engelledi bu adam şike yapsa zati para vermesine gerek yok derki arkadaş biz zati klüplerin gelirlerini ortak paylaşıyoruz sizde bir güzellik yapın

örnekler çoğaltıla bilinir...
Eyvallah hocam rep umrumda değilde kimileri eksi rep vererek kendini avutuyor,acizliklerinden dolayı ceza verdiklerini düşünüyorlar,o yüzden yazdım yoksa takılacak bir konu değil
Hocam Türkiye'de şike kesinleşti,mahkeme kararını verdi,kimileri Fenerbahçe'yi kurtarmak için saçma sapan işlere girdi. Mesela Tahkim Kurulu FB'yi kurtarmak için "Şike var ama sahaya yansımadı"gibi absürt bir çıkarımda bulundu.Zaten UEFA şike teşebbüsüne bile tahammül edemezken böyle saçma bir açıklamayı nasıl yaparlar aklım almıyor.Yani sözde Fenerbahçe'yi kurtarmaya çalıştılar ama UEFA'nın eline de koz verdiler.CAS Fenerbahçe'ye Türkiye'deki kararlara bakarak ceza verdi.Yani Fenerbahçe "biz şike yapmadık,UEFA bize ceza veremez" diye itiraz etti.Cas'ta UEFA'nın verdiği cezayı haklı buldu,çünkü Türkiye'de mahkeme şikenin olduğuna kanaat verdi.Yani mahkeme şike yok deseydi CAS'ın veya UEFA'nın Fenerbahçe'ye "seni Avrupa'ya almıyoruz"demeye hakkı yoktu.Ancak mevcut duruma göre Fenerbahçe'yi Avrupa'ya almadılar.
YD'ye de çok söyleyenecek söz var ama adam TFF başkanı olduğu içim kimse sesini çıkarmıyor.