agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanirim yedekler silinmis keske daha erkenden bakabilseydiniz.
Buyuk gecmis olsun umarim eski de olsa yedeginiz vardir.
Iyi calismalar.
ben rütin yedeklerimi almaktaydım ama müşterim benden bağımsız bir şey yaptımı bilmediğimden emin olmak için istiyordum.
hani kaşıntı tutar ya, benim ki o hesap. gül gibi firmamdan ayrılıp adinin sunucusuna geçtim