Google bizim mi ? diye sormak gerek öncelikle. Hayır, bizim değil. Google ticari bir kuruluş ve Türklerin değilse neden her sene bunu tartışıyoruz ? İsterse kutlasın, isterse kutlamasın...
Biz Türkler olarak zafer bayramının bilincindeysek tamamdır, gerisi hiç önemli değil.