Konu
STSL 13/14 H:3 | Eskişehirspor - Galatasaray | 21.45 | 30 Ağustos
31-08-2013, 00:11:24
#4
Mute_Monarch
Çok kötü bir maç izledik. Kendimi rakip takımın lig maçlarını izler gibi hissettim. Hiç heyecan yoktu maçta berbat ötesi. Umarım önümüzdeki hafta daha güzel bir maç izleriz.