abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Göstereceğin yeri bileceksin, savcılığa gideceksin geç bulunsa da bulunur. Ayrıca tanıdığın varsa bak nasıl alıyorsun 3 günde. Sonuç olarak faturasız ürün kendim almam, bırak çalınmayı çalıntı çıksa ne yapacaksın. Faturayı süs diye vermiyorlar herhalde.
Yahu neyi anlatıyorsun kardeşim sen tartışma olmasın diye uzatmayım diyorum da Türkiye'de telefon çalındı diye polise savcılığa ona buna gitsen gülerler sana...

Ayrıca faturayı süs olsun diye vermiyorlar vergi yüzünden mecbur veriyorlar bir nevi süs değiştirirken falan isteme olayıda tamamen artislik... Teknolojik aletlerin hepsinin kayıtları var zaten...