Mrb arkadaşlar;
Kusura bakmayın geç cevap atabildim. Ön satış sonrası 30 ağustosta kurulumların başlayacağını aktarmıştım fakat tasarım görseli olarak benim içime sinmediği ve daha iyisini yapabileceğimiz için büyük değişikler yapıldı. Ayrıca 2-3 ekstra modül eklemesi yapılmasına karar verildi. Tasarımda renk seçenekleri; ekstra temalar konulmasına karar verildi. Bundan ötürü kurulumların yapılması için 12 günlük bir ertelemek yapmak zorundayım. Sizlere verilen bir söz olduğunu biliyorum fakat bunun daha güzel bir iş ortaya konulması için yapıldığı düşünmenizi rica ediyorum. Fakat bu hususta büyük itirazları olanlar olursa, benimle irtibata geçebilirler.
Şuanda görseli göstermek istiyorum.
http://alpvideoscriptleri.com/film/index.html http://alpvideoscriptleri.com/film/video.html
Tekrardan özürlerimi sunuyorum, bunu sizler için bir aksaklık olduğunu üstüne bastırmak istiyorum. Önsatışın uzaması gibi bir durum yoktur. Şuanda yazılıma sahip olmak isteyenler 150 tl ye satın alabilirler.
İyi Çalışmalar.
12 gün biraz fazla gibi ama en iyisi için beklemek gerekli.